Gomez има задължението да достави на клиента като потребител, стоката без повреди и отговря пред него с гаранцията за физически или правни дефекти, ако има такива.
Ако получената от Вас стока има дефект, проявил се преди да са минали две години от деня на предаването й може да подадете рекламация ( използвайте формуляра за рекламация достъпен тук) и изпратете стоката на нашия адрес:
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
99354538
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
бул.Васил Левски 4
7000 РУСЕ
България
Доставката трябва да бъде платена. Пакетите с наложен платеж ще бъдат изпращани обратно към Вас и връщането няма да се осъществи. Моля, не доставяйте пакета лично - той трябва да бъде изпратен, за предпочитане с препоръчана поща, която позволява проследяване. От посочения адрес пакетът ще бъде предаден на Gomez. Ако имате въпроси, моля, свържете се с Центъра за обслужване Gomez
В заявлението попълнете данни за контакт, за да се свържем с вас в процеса на рекламация, а също добавете и документи и данни, индентифициращи договора за продажба (напр. касова бележка или фактура, номер на поръчката, др.), което не е задължително, но е препоръчително, защото това ускорява процеса на рекламация.
Рекламацията ще бъде разгледана в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявлението. Клиента ще бъде уведомен за това писменно, по имейла или чрез смс.
Подробна информация, отнасяща се за рекламацията ще намерите в нашия Правилник.
Gomez не два допълнителна търговска гаранция на продаваните стоки, освен законовата.