Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Рекламация

Gomez има задължението да достави на клиента като потребител, стоката без повреди и отговря пред него с гаранцията  за физически или правни дефекти, ако има такива.

Ако получената от Вас стока има дефект, проявил се преди да са минали две години от деня на предаването й може да подадете рекламация ( използвайте формуляра за рекламация достъпен тук) и изпратете стоката на нашия адрес:

Gomez Sp. z o.o. Sp. k.
Рекламации
ul. Strzeszynska 33
60-479 Poznan
Полша

В заявлението попълнете данни за контакт, за да се свържем с вас в процеса на рекламация, а също добавете и документи и данни, индентифициращи договора за продажба (напр. касова бележка или фактура, номер на поръчката, др.), което не е задължително, но е препоръчително, защото това ускорява процеса на рекламация.

Рекламацията ще бъде разгледана в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявлението. Клиента ще бъде уведомен за това писменно, по имейла или чрез смс. 

Подробна информация, отнасяща се за рекламацията ще намерите в нашия Правилник.

Gomez не два допълнителна търговска гаранция на продаваните стоки, освен законовата.

 

 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: