Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Рекламация

Gomez има задължението да достави на клиента като потребител, стоката без повреди и отговря пред него с гаранцията  за физически или правни дефекти, ако има такива.

Ако получената от Вас стока има дефект, проявил се преди да са минали две години от деня на предаването й може да подадете рекламация ( използвайте формуляра за рекламация достъпен тук) и изпратете стоката на нашия адрес:

No Limit (GOMEZ RETURN) c/o. E-Sped
Рекламации
ул. Видрица 7
НПЗ Запад - Казичене
1532 София
България

Доставката трябва да бъде платена. Пакетите с наложен платеж ще бъдат изпращани обратно към Вас и връщането няма да се осъществи. Моля, не доставяйте пакета лично - той трябва да бъде изпратен, за предпочитане с препоръчана поща, която позволява проследяване. От посочения адрес пакетът ще бъде предаден на Gomez. Ако имате въпроси, моля, свържете се с Центъра за обслужване Gomez

 

В заявлението попълнете данни за контакт, за да се свържем с вас в процеса на рекламация, а също добавете и документи и данни, индентифициращи договора за продажба (напр. касова бележка или фактура, номер на поръчката, др.), което не е задължително, но е препоръчително, защото това ускорява процеса на рекламация.

Рекламацията ще бъде разгледана в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявлението. Клиента ще бъде уведомен за това писменно, по имейла или чрез смс. 

Подробна информация, отнасяща се за рекламацията ще намерите в нашия Правилник.

Gomez не два допълнителна търговска гаранция на продаваните стоки, освен законовата.

 

 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: