Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Най-чести въпроси

Всяка покупка от нас се потвърждава с касова бележка и пожелание на клиента се издава данъчна фактура.


Понякога, макар и рядко се случва вашата пратка да бъде повредена. В този случай помолете разносвача незабавно да напише протокол, за да се установи състоянието на пратката и обстоятелствата по настъпилите повреди, а така също незабавно ни информирайте за настъпилата ситуация.


За да създадете свой профил, трябва да се регистрирате. Това става с няколко прости крачки. Може да го нправите тук.

 

ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ:

 
ГОРЕЩА ЛИНИЯ

+35924929303

Уважаеми Клиенти,

Телефонната линия е временно затворена.

Извиняваме се за неудобството и Ви приканваме за връзка с нас посредством имейл.

 

 
ИМЕЙЛ

[email protected]

РАБОТНО ВРЕМЕ
Понеделник - Петък11:00 - 17:00

Поради увеличения брой поръчки, текущото време за изпълнение и доставка може да бъде удължено с 1-3 дни

ФИРМЕНА ИНФОРМАЦИЯ

Gomez Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia Sp. j. [Дружество с ограничена отговорност Събирателно дружество]
ul. Tomasz Drobnika 2, 60-693 Poznań, Полша
KRS 0000885937 (търговски регистър на Националния Съдебен Регистър) |  VAT BG3077421393 | REGON 364534202
Регистрационното дело се съхранява от Районен съд Познан - район Нове Място и Вилда, Отдел VIII Търговски - Национален Съдебен Регистър
В интернет страницата фирмата е наричана накратко:

„Gomez Sp. z o.o. Sp.j.” или „Gomez”