Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Най-чести въпроси

След изпращане на пратката ще получите имейл с линк за нейното следене. Статуса на пратката може да проверите на сайтe. Ако желаете куриера да Ви уведоми преди получаването на пратката, трябва да отбележите това в поръчката. Куриерите нямат това задължение, най-добре е да се свържете с GLS в деня на доставката.

Адреса на пратката може да бъде сменен от клиента, като кликне на линка за следене и избере опцията Flex-Delivery Service до 23:59 ч. на деня, в който е отдадена от фирма Gomez.

В идеалната ситуация пратката достига лично до Вас. Потвържденението за получаване на пратката се получава чрез подпис на ръчния скенер на куриера GLS. Пратката може да приеме друг член на семейството или домакинството от ваше име.

В случая, когато не можете лично да приемете пратката, имате възможност да изразите съгласие тя да бъде предадена от GLS до доверен съсед. Ако никой не може да получи пратката ( и няма към нея допълнителни услуги, напр.: плащанре при получаване) GLS я оставя в най-близкия пункт ParcelShop, където може да остане до 9 дни за получаване. Информация за адресите на Parcel Shop ще намерите на авизото.

Повторна доставка ще бъде реализирана, ако пратката не може да се остави в съседите и няма пункт на Parcel Shopu на близо. Куриера ще действа както при първия опит за доставка. Ако пратката отново не може да бъде предадена, GLS ще върне пратката до филиала. До подателя ще бъде върната след 10 работни дни.


След изпращане на пратката, ще получите имейл с линк за нейното следене. Статуса на пратката може да проверите и на тази страница >> LINK. Ако желаете куриера да се свърже с вас преди доставката, трябва да отбележите това в поръчката. Куриерите нямат това задължение, така че най-добре е да се свържете с куриер на DPD в деня на получаване на доставката и да уточните подробностите.

Адреса на пратката може да бъде сменен от клиента, като кликне на линка за следене и избере опцията Управлявай пратката до 23:59 ч. на деня, в който е отдадена от фирма Gomez.

В идеалната ситуация пратката достига лично до Вас. Потвържденението за получаване на пратката се получава чрез подпис на ръчния скенер на куриера DPD. Пратката може да приеме друг член на семейството или домакинството от ваше име.

В случая, когато не можете лично да приемете пратката, имате възможност да изразите съгласие тя да бъде предадена от DPD до доверен съсед. Ако никой не може да получи пратката ( и няма към нея допълнителни услуги, напр.: плащанре при получаване) DPD я оставя в най-близкия пункт Pickup, където може да остане до 7 дни за получаване. Информация за адресите на пунктовете Pickup ще ви бъде изпратена със SMS или на имейла.

Повторна доставка ще бъде реализирана, ако пратката не може да се остави в съседите и няма пункт Pickup на близо. Куриера ще действа както при първия опит за доставка. Ако пратката отново не може да бъде предадена, DPD ще върне пратката до филиала. До подателя ще бъде върната до една седмица.


Понякога, макар и рядко се случва вашата пратка да бъде повредена. В този случай помолете разносвача незабавно да напише протокол, за да се установи състоянието на пратката и обстоятелствата по настъпилите повреди, а така също незабавно ни информирайте за настъпилата ситуация.


ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ:

 
ГОРЕЩА ЛИНИЯ

+35924929303

 

 
РАБОТНО ВРЕМЕ

Понеделник - Петък 11:00 - 17:00

 

 
ИМЕЙЛ

shop@gomez.bg

ФИРМЕНА ИНФОРМАЦИЯ

Gomez Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia Sp. k. [Дружество с ограничена отговорност Командитно дружество]
ul. Tomasz Drobnika 2, 60-693 Poznań, Полша
KRS 0000631068 (търговски регистър на Националния Съдебен Регистър) |  VAT BG3077421393 | REGON 364534202
Регистрационното дело се съхранява от Районен съд Познан - район Нове Място и Вилда, Отдел VIII Търговски - Национален Съдебен Регистър
В интернет страницата фирмата е наричана накратко:

„Gomez Sp. z o.o. Sp.k.” или „Gomez”