Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Прекратяване на договора

Формуляр за отказ от договор

Формуляр за отказ от договор

Попълнете формуляра за отказ от договор, който е приложен към пратката.

Ако имате въпроси, моля, свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти:

ГОРЕЩА ЛИНИЯ:
+35924929303

ИМЕЙЛ АДРЕС:
[email protected]

Можете да подадете отказ от договор онлайн или самостоятелно да съставите изявление за отказ от договор.

Опаковане

Опаковане

За да улесним Вашата задача, приспособихме кашончето за повторно изпращане. Поставете връщаните артикули в кашончето, приложете формуляра за отказ от договор или Вашето собствено изявление за отказ от договор, и ако е възможно - копие от касова бележка. Затворете кашончето.

Изпращане

Изпращане

В зависимост от избрания начин на изпращане, изпратете пратката на адрес:

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
99354538
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
бул.Васил Левски 4
7000 РУСЕ
България

Пратката трябва да е върната до офиса на куриерската фирма Еконт, на горепосочения адрес.

Oбратна доставка

Oбратна доставка

Доставката трябва да бъде платена. Пакетите с наложен платеж ще бъдат изпращани обратно към Вас и връщането няма да се осъществи. Моля, не доставяйте пакета лично - той трябва да бъде изпратен, за предпочитане с препоръчана поща, която позволява проследяване. От посочения адрес пакетът ще бъде предаден на Gomez. Ако имате въпроси, моля, свържете се с Центъра за обслужване Gomez

Възстановяване на сумата

Възстановяване на сумата

След получаване на формуляра за отказ от договора, ще Ви възстановим средствата по същия начин, по който сте платили за поръчката или посредством банкова сметка, ако сте дали съгласие за това. Процесът може да отнеме до 14 дни, при което той може да бъде удължен, докато не получим връщаните артикули обратно или докато не получим доказателство за тяхното изпращане.

  1. Закупената стока може да бъде върната най-късно до 14 календарни дни от датата на получаване на пратката. Стоката, подлежаща на връщане не трябва да носи признаци на употреба, трябва да бъде в ненарушено състояние и да е с всички оригинални етикети.
  2. Можете да върнете стока по два начина:
  1. С помощта на онлайн формуляр, наличен за:
    1. Клиенти с регистрация на адрес https://gomez.bg/bg/return/index
    2. Клиенти без регистрация на адрес https://gomez.bg/bg/returnOrder
  2. С помощта на формуляр за отказ от договор, приложен към пратката. Формулярът може също да се отпечата. Той може да се изтегли от адрес https://gomez.bg/upload/formy/6_obrazetc_formulyar_za_otkaz_ot_dogovora_BG.pdf
  1. Моля, попълнете формуляра заедно с ясна маркировка на продукта за връщане и посочете причината за връщането. Моля, попълнете номера на банковата сметка за възстановяване на средствата в съответствие с международния стандарт за изписване на IBAN. Можете също така да предоставите друг номер на банкова сметка (от която не е направена покупката), заедно с името и фамилията на собственика на банковата сметка.
  2. Моля, приложете формуляра за връщане на пратката заедно с връщаната стока. За изпращане можете да използвате подготвената за тази цел картонена кутия на Gomez, с която е изпратена поръчката. Премахването на защитата от залепващата лента вътре в картонената кутия ще позволи повторна защита на пратката.
  3. Върху картонената кутия въведете точния адрес за връщане, посочен по-долу. Той може да бъде изписан на ръка или отпечатан.

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
99354538
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
бул.Васил Левски 4
7000 РУСЕ
България

  1. Връщането трябва да бъде направено с препоръчана поща или куриерска компания за Ваша сметка. Моля, обърнете внимание на получаване на потвърждение за изпращане заедно с номер, който ще Ви позволи самостоятелно да проследите пратката. Благодарение на това ще имате гаранция, че стоката е доставена до пункта за събиране.
  2. Информираме, че в случай на връщане по пощата, ние не приемаме пратки, изпратени за сметка на получателя или с наложен платеж, също така не покриваме разходите за доставка. Пратките, изпратени по този начин, ще бъдат върнати на подателя. В същото време 14-дневният период, в който може да се извърши връщането, ще продължава да тече, което може да доведе до неговото надвишаване.
  3. След като пратката пристигне на посочения адрес, стоката ще бъде пренасочена към централата на Gomez за наша сметка. Този процес се провежда два пъти седмично, което може да удължи времето за приемане и обработване на връщането и по този начин – възстановяване на средствата. Молим за разбиране от Ваша страна, тъй като планираният по този начин логистичен процес има за цел да минимизира разходите Ви и да улесни доставката.
  4. След приемане на връщаната стока, тя ще бъде проверена. Ще получите информация за приемането на връщаната стока на имейл адрес, от който е направена поръчката. Възстановяването на средствата ще бъде извършено след положителна проверка на състоянието на връщаната стока в рамките на максимум 14 дни от датата на получаване на връщаната стока в централата на Gomez (не от момента, в който изпращате връщаната стока).

 

 


 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: