•   -15% при първо пазаруване

  •   Безплатни доставки

Спортни кройки, живи цветове и много декорации - това са основните характеристики на дамските суитчъри през сезона есен / зима 2022. EA7 се фокусира върху минималистичния дизайн: един цвят и принт под формата на монограм. Предложението на HUGO, Boss Casual и Boss са прости суитчъри в бяло и червено, докато Love Moschino украсява своите модели с мотив големи сърца и изразителни надписи. Предложенията на Calvin Klein Jeans и Calvin Klein Performance са вдъхновени от спорта – издържани са в сиво, бяло, черно, червено и светло синьо, украсени са само с лого на марката и са във вариант с качулка или с обличане през главата. През новия сезон Elisabetta Franchi се фокусира върху прости и свободни кройки, черен цвят и метализирани принтове, докато Guess Jeans лансира ярки цветове и големи лога, а Guess Underwear привлича вниманието с ивици в животински принт и мрежести модели. Tommy jeans и Tommy Hilfiger предлагат прости модели с лого, с и без качулка, дискретно декорирани със знака на фирмата. Liu Jo подхожда към темата за суитчърите с въображение - те имат апликации от волани, прозрачен материал и щампи, покрити с животински принт. Подобни са и марките Twinset и My Twin Twinset, които през новия сезон използват оригинални детайли: лъскави елементи, пришити пера и висящи, дълги ресни. Предложенията на MCQ Alexander McQueen са суитчъри в черно с мотив лястовица, от своя страна MSGM се заиграва със своето лого, представяйки го в различни конфигурации. Pepe Jeans London се фокусира върху градски casual стил, предлагайки прости кройки с принт, подобно на това Polo Ralph Lauren, предлага пастелни суитчъри, дискретно декорирани с монограма на марката и характерното  плюшено мече. Pinko въвежда интересни елементи в своите модели: платки с асиметрия, блестящи материи, пайети и пискюли, а Red Valentino  принтове от брокат и мотиви от волани. Trussardi Jeans и Superdry комбинират елементи от ежедневния и спортния стил, промотирайки суитчъри с и без качулки, украсени с щампи от уличната мода, шарки и лого.