Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Най-чести въпроси

Най-чести въпроси

След като пратката бъде изпратена, ще получите имейл с връзка за проследяване. Можете също да проверите статуса на Вашата пратка на тази страница >> ПРОСЛЕДЯВАНЕ или като се обадите на горещата линия +421 2 43 193 009.

 

Куриерът No Limit / Eкonт ще достави пратката на посочения адрес. Това обикновено отнема около 4 работни дни. В зависимост от района, доставките се извършват от понеделник до петък, между 08:00 и 9:00 часа. Ако доставчикът не намери клиента у дома, той ще направи още два опита за доставка през следващите два работни дни.

Ако доставката не е възможна и куриерът не е уговорил друго в пряк контакт с клиента - пратката ще бъде доставена в склада на куриера и върната на подателя. Ще бъде изпратено известие на клиента чрез SMS съобщение или електронна поща след всеки опит за доставка.

 

От регистрацията на пратката до 6:00 часа сутринта в деня на планираната доставка, можете да промените датата или мястото на доставка, като използвате връзката, получена в SMS и имейл от Превозвача.

 

 


Всяка покупка от нас се потвърждава с касова бележка и пожелание на клиента се издава данъчна фактура.


Понякога, макар и рядко се случва вашата пратка да бъде повредена. В този случай помолете разносвача незабавно да напише протокол, за да се установи състоянието на пратката и обстоятелствата по настъпилите повреди, а така също незабавно ни информирайте за настъпилата ситуация.


За да създадете свой профил, трябва да се регистрирате. Това става с няколко прости крачки. Може да го нправите тук.

 

Всеки продаван у нас продукт е измерен. Таблицата с размери, която ще намерите на картата на продукта не е описателна - представя реалните размери на стоката. Достатъчно е да измерите дрехите от вашия гардероб и да ги сравните с тези, които са поместни на нашата страница. Ако нещо не ви съответства, може в рамките на 14 дни от датата на получаване, без да описвате причини, да върнете стоката, използвайки правото си за прекратяване на договора. Подробна информация за пркратяване на договора ще намерите в Правилника.


Всички модели, които са в нашата система са налични в склада. В работен ден поръчката обикновено се реализира в рамките на 24 часа.


Ако имате въпроси, относно изпращането на стоките, разходите по доставката, времето за получаване, лично получаване от определен пункт, отговорите ще намерите в секцията Обслужване на клиента. В момента на изпращане на пратката ще получите имейл с информация за това.

Ако имате въпроси, отнасящи се до промяна на начина на доставка/плащане, как да заплатите с карта, трудности с логването, с плащането, друг адрес на доставката, по-късна доставка, обединяване на поръчки, анулиране на поръчки и др. - моля свържете се с нашето Бюро за обслужване на клиенти.

 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: