Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Най-чести въпроси

Най-чести въпроси

След изпращане на пратката ще получите имейл с линк за нейното следене. Статуса на пратката може да проверите на сайтe. Ако желаете куриера да Ви уведоми преди получаването на пратката, трябва да отбележите това в поръчката. Куриерите нямат това задължение, най-добре е да се свържете с GLS в деня на доставката.

Адреса на пратката може да бъде сменен от клиента, като кликне на линка за следене и избере опцията Flex-Delivery Service до 23:59 ч. на деня, в който е отдадена от фирма Gomez.

В идеалната ситуация пратката достига лично до Вас. Потвържденението за получаване на пратката се получава чрез подпис на ръчния скенер на куриера GLS. Пратката може да приеме друг член на семейството или домакинството от ваше име.

В случая, когато не можете лично да приемете пратката, имате възможност да изразите съгласие тя да бъде предадена от GLS до доверен съсед. Ако никой не може да получи пратката ( и няма към нея допълнителни услуги, напр.: плащанре при получаване) GLS я оставя в най-близкия пункт ParcelShop, където може да остане до 9 дни за получаване. Информация за адресите на Parcel Shop ще намерите на авизото.

Повторна доставка ще бъде реализирана, ако пратката не може да се остави в съседите и няма пункт на Parcel Shopu на близо. Куриера ще действа както при първия опит за доставка. Ако пратката отново не може да бъде предадена, GLS ще върне пратката до филиала. До подателя ще бъде върната след 10 работни дни.


След изпращане на пратката, ще получите имейл с линк за нейното следене. Статуса на пратката може да проверите и на тази страница >> LINK. Ако желаете куриера да се свърже с вас преди доставката, трябва да отбележите това в поръчката. Куриерите нямат това задължение, така че най-добре е да се свържете с куриер на DPD в деня на получаване на доставката и да уточните подробностите.

Адреса на пратката може да бъде сменен от клиента, като кликне на линка за следене и избере опцията Управлявай пратката до 23:59 ч. на деня, в който е отдадена от фирма Gomez.

В идеалната ситуация пратката достига лично до Вас. Потвържденението за получаване на пратката се получава чрез подпис на ръчния скенер на куриера DPD. Пратката може да приеме друг член на семейството или домакинството от ваше име.

В случая, когато не можете лично да приемете пратката, имате възможност да изразите съгласие тя да бъде предадена от DPD до доверен съсед. Ако никой не може да получи пратката ( и няма към нея допълнителни услуги, напр.: плащанре при получаване) DPD я оставя в най-близкия пункт Pickup, където може да остане до 7 дни за получаване. Информация за адресите на пунктовете Pickup ще ви бъде изпратена със SMS или на имейла.

Повторна доставка ще бъде реализирана, ако пратката не може да се остави в съседите и няма пункт Pickup на близо. Куриера ще действа както при първия опит за доставка. Ако пратката отново не може да бъде предадена, DPD ще върне пратката до филиала. До подателя ще бъде върната до една седмица.


Понякога, макар и рядко се случва вашата пратка да бъде повредена. В този случай помолете разносвача незабавно да напише протокол, за да се установи състоянието на пратката и обстоятелствата по настъпилите повреди, а така също незабавно ни информирайте за настъпилата ситуация.


Всяка покупка от нас се потвърждава с касова бележка и пожелание на клиента се издава данъчна фактура.


За да създадете свой профил, трябва да се регистрирате. Това става с няколко прости крачки. Може да го нправите тук.

 

Всеки продаван у нас продукт е измерен. Таблицата с размери, която ще намерите на картата на продукта не е описателна - представя реалните размери на стоката. Достатъчно е да измерите дрехите от вашия гардероб и да ги сравните с тези, които са поместни на нашата страница. Ако нещо не ви съответства, може в рамките на 14 дни от датата на получаване, без да описвате причини, да върнете стоката, използвайки правото си за прекратяване на договора. Подробна информация за пркратяване на договора ще намерите в Правилника.


Всички модели, които са в нашата система са налични в склада. В работен ден поръчката обикновено се реализира в рамките на 24 часа.


Ако имате въпроси, относно изпращането на стоките, разходите по доставката, времето за получаване, лично получаване от определен пункт, отговорите ще намерите в секцията Обслужване на клиента. В момента на изпращане на пратката ще получите имейл с информация за това.

Ако имате въпроси, отнасящи се до промяна на начина на доставка/плащане, как да заплатите с карта, трудности с логването, с плащането, друг адрес на доставката, по-късна доставка, обединяване на поръчки, анулиране на поръчки и др. - моля свържете се с нашето Бюро за обслужване на клиенти.

 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: