Списък с любими продукти
Обслужване на клиенти

Най-чести въпроси

Най-чести въпроси

Всяка покупка от нас се потвърждава с касова бележка и пожелание на клиента се издава данъчна фактура.


Понякога, макар и рядко се случва вашата пратка да бъде повредена. В този случай помолете разносвача незабавно да напише протокол, за да се установи състоянието на пратката и обстоятелствата по настъпилите повреди, а така също незабавно ни информирайте за настъпилата ситуация.


За да създадете свой профил, трябва да се регистрирате. Това става с няколко прости крачки. Може да го нправите тук.

 

Всеки продаван у нас продукт е измерен. Таблицата с размери, която ще намерите на картата на продукта не е описателна - представя реалните размери на стоката. Достатъчно е да измерите дрехите от вашия гардероб и да ги сравните с тези, които са поместни на нашата страница. Ако нещо не ви съответства, може в рамките на 14 дни от датата на получаване, без да описвате причини, да върнете стоката, използвайки правото си за прекратяване на договора. Подробна информация за пркратяване на договора ще намерите в Правилника.


Всички модели, които са в нашата система са налични в склада. В работен ден поръчката обикновено се реализира в рамките на 24 часа.


Ако имате въпроси, относно изпращането на стоките, разходите по доставката, времето за получаване, лично получаване от определен пункт, отговорите ще намерите в секцията Обслужване на клиента. В момента на изпращане на пратката ще получите имейл с информация за това.

Ако имате въпроси, отнасящи се до промяна на начина на доставка/плащане, как да заплатите с карта, трудности с логването, с плащането, друг адрес на доставката, по-късна доставка, обединяване на поръчки, анулиране на поръчки и др. - моля свържете се с нашето Бюро за обслужване на клиенти.

 

ДРУГИ ТЕМИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТА: